Kattungar och sängliggande hela dagen..

Igår kväll bar vi ju oss iväg till Bennys kompis efter att ha ätit en mycket smarrig middag här hemma. Det var prat om vattenpipa, men det blev inte... "frun" i huset skulle upp tidigt och vi var inte där förrän efter kl 21 (deras "fel" för övrigt=P). Vi åkte hem bara efter nån timma. Men innan dess hann vi mysa massor med deras fyra små URSÖTA kattungar.. ÅH va jag blev sugen på en!! Men jag vet inte om mina föräldrar skulle bli så glada om jag skaffade en=P Men då säger Benny "om du skaffar en får du ha den hos mig.." hehehe fast han tror att Phoenix kommer äta upp den..! Men det tror inte jag.. Benny får ju isf se till att han inte gör det... Så idag har jag sagt lite då och då "Jaa, en kattunge, Benny..", med ett stort leende på läpparna. =D Vi får se. Jag är väldigt sugen iaf... =)

Sen åkte vi hem till Benny.. vi var både jättetrötta.. varför jag var det förstår jag inte riktigt, men men.. Vi somnade ganska snart efter att vi lagt oss till rätta=) Sen vaknade jag vid 9 och låg och tittade på söta Benny när han sov.... hihi ;) Halv tio ringde en av hans kompisar och väckte honom, hm! Har inte folk bättre hyfs än så?=P
Sen låg vi vakna och pratade till typ ett nån gång när Benny steg upp och slängde ihop lite frukost på sängen=) vi åt den, och såg på Ratatouille, riktigt rolig film=) Vi låg i sängen till nån gång mellan 15 och 16, så mysigt!!! 
Bennys styvfarsa ringe och frågade ifall vi ville komma dit på middag, vilket vi såklart inte kunde tacka nej till... Kände mig lagom ofräsch så det blev en dusch och sen tittade jag på Benny när han spelade nåt nytt "skräckspel" som han kallade det.. Pang pang-spel skulle jag kalla det. Det fanns till o med en halvnaken tjej med... hm! =P Dessa killar ;)

Middagen var smarrig.. blev efterrätt och...MÄTT! Och efter det skjutsade Benny hem mig, så nu är jag ensam...=(
Saknar honom massor... ååh! Men imorn träffas vi igen... Vi diskuterade det inatt, det här med vilken dag som ska vara vår dag. Och vi insåg att det finns inte klar dag för när vi blev tillsammans, så vår dag är från och med nu den dagen vi träffades (den 29 september). Och imorn är det den 29e, så då ska vi ut och äta =)

Sådär.. det var dagens blogg! Satan att det ska bli så långt varje gång...

Bye!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Du kanske håller på att bli sjuk, jag tänkte då du kände dig trött. Eller så är det Benny som suger musten ur dig;-)

2007-10-28 @ 21:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0