Kors i taket!

Jag hittade ett par skor!!! Det var ett par som jag hade tittat på vid ett tidigare tillfälle. Den här gången tog jag mig tid att prova på båda fötterna (det är ju som nödvändigt när man har det som jag...). Jag bestämde mig för att slå till. Det blev dock samma storlek på båda fötterna, får justera med sockar i vinter. Det är det som är så praktiskt med vinterskor=) Men jag har inte bestämt mig än riktigt, jag ska provgå dom lite här hemma och så får vi se!
Sen hittade jag ju en klänning på H&M oxå, funderar på att kanske ha den på nyårs, beroende på vad det blir då!
Väskan på Handskmakar'n som jag spanat på i nån vecka nu blev osedd idag... Lika bra det, känns bara trist att jag inte äger den =P VILL HA!

Träningen gick bra den med, men jag var verkligen slut efteråt! Jag körde på lite hårt sista cyklingen kanske=P Och efter 3 timmar på stan ovanpå det så är jag HELT jäkla slut vill jag lova. Sitter nästan och somnar här... Hoppas verkligen jag får somna tidigare inatt, kanske man är lite piggare imorn. Nu blir det i alla fall inte mkt mer som händer här, det är då säkert.

Men nu ska man väl kolla vad man ska fixa för middag. *suck* Det får bli nåt väldans enkelt idag tror jag..

Bye!

Kommentarer
Postat av: anna

handskmakarn, vad old school :)

2007-10-24 @ 15:11:09
URL: http://mittmunchen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0