Lycklig=)

Kvällen i Burvik blev ju såklart jättelyckad, vem trodde nåt annat? =) Vi tog en skön promenad till Bennys mamma med Phoenix, sen postade Benny ett brev. Härligt var det ute, när det inte var motvind=) I övrigt var kvällen bara sååå underbar.. Jag är lycklig!

Vi såg Constantine, och jag hoppade bara till några få ggr, hehe=) Den var rätt bra faktiskt.

Nu har jag iaf kommit tillbaka till Kåge, och käkat lunch. Kanske ska ta mig för och göra nåt? Vad tror ni? hmm.
Vore skönt att ta en promenad faktiskt, passa på när solen är framme och det är skönt ute. Måste kolla om det finns mer batterier till mp3-spelaren, de tog slut sist jag var ut.

Hoppas att Ingemar (Bennys styvfarsa) är snäll och ställer upp och jagar på lördag, så Benny kan få sovmorgon. Och besök =D Håller tummarna=)

Nåja, promenad var det. Kanske skriver mer sen.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ska försöka ta det lite lugnare, men jag blir så lätt rastlös... :o) Jag sa till Kicki efter kl 12 imorgon, vi ska på BVC på förmiddan och ta första vaccinationssprutan och Micke börjar jobba kl 13, så vi är säkert hemma redan vid 11. Vi ser ju när ni dyker upp! *kram*

2007-10-17 @ 15:48:03
URL: http://kaipiyonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0