Mysmiddag och tjafs om Pite...

Det ska visst bara tjorva när man ska försöka ordna ihop en träff för fler än två pers =P Får se om det går att fixa nåt i veckan så vi kan ses i Pite, las chicas + Geoff. Det borde ju inte va svårt egentligen.. Det var iaf ingen vidare start på dagen..=P

Blev träning iaf, kom på när jag kommit till gymmet att jag totalt glömt att äta frukost, så när jag kom hem var jag HUNGRIG. Åt rester från i fredags, mums!!! Lika gott idag=)

Sen blev det slapp framför tv'n, och sen fix inför min och Bennys dejt för att fira första månaden tillsammmans. Så mysigt var det... Dom har nog inte kvar lyxkocken på nya Viking som dom hade när mamma och pappa var där, för det var då inte så himla gott som dom fick det att låta. Men sällskapet var ju det bästa, min älskade sötnos, så jag klagar inte=)

Nu har jag ont i huvudet, och jag saknar redan Benny! Får inte trätffa honom förrän på lördag nu...åh herregud, hur ska det här gå?? Jag hade stoooor lust att ta med honom hem till Kåge ikväll, men det går ju inte...*snyft*

Just ja, jag kom å tänka på en sak när vi stod och sa hejdå ikväll, vid min bil, precis som vi gjorde i slutet av första dejten.. När vi stod där och pussades (på första dejten) så poppade mitt ben upp, sådär som dom pratar om på film att det ska göra när det är riktigt bra... =D Det gjorde det även ikväll... I am in love! It is great =D Hihi ;)

Nu blir det nog sängen för mig... Gonatt=)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0