Personligt brev *suck*

Idag försöker jag ändra lite i mitt personliga brev, men fan det är ju skitsvårt =( Jag kämpar med att försöka komma på olika sätt att formulera sig på men det är knepigt....*suck* Hittade ett jobb på ams.se som resesäljare på ticket i stan, ska söka det tror jag. Inte så stor chans att jag får det, men söker jag inte ens så är det ju helt omöjligt att få det i alla fall=) I övrigt finns det jäkligt lite på jobbfronten som är nåt för mig..

Bara nio dagar till Unbreakable dimper ner i min postlåda...wie!! =)

Mkt problem mina kompisar verkar ha nu... alla på killfronten oxå. Vad killar är konstiga!? =) Är det bara jag som har tur just nu..? hihi ;)

Anyway... inte mkt mer att säga nu.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Nä alla killar är inte knäppa...
Jag sökte också jobb idag, hatar personliga brevet:-)

2007-10-22 @ 21:25:59
Postat av: Sara

Dom ÄR konstiga, skillanden är bara att de är det mer eller mindre... ;o)

2007-10-22 @ 22:33:30
URL: http://kaipiyonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0