Pigg som en lärka...

Jepp, halva dagen har typ gått och jag har nyss stigit upp, i princip. Jag är så seg... antar att det är vädret!
Men jag vaknade faktiskt redan halv sju av de som stökade runt i köket...*suck* Lyckades inte somna om förrän efter de åkt, då tog jag fram en bok och läste nån sida tills jag slocknade. När jag vaknade igen var klockan 10, somnade av nån anledning om igen, vaknade halv elva. Klev upp och gjorde frukost.

Nu väntar jag bara på att frukosten ska "lägga sig", sen blir det att åka till stan och träna.. trist att jag inte känner mig alls lika motiverad till det nu som jag gjorde tidigare. Det är så jobbigt att träna när man inte "vill".. jag måste ju inte heller iofs, men det är bra för ryggen och så..jag gör det ju inte för att se ut som Hulken, och det är nog ingen risk att jag kommer bli så stor nånsin ändå så=)

Anyway, jag hade nog inte så mkt mer att säga... kanske skriver mer sen idag, om mitt äventyrsfyllda liv!=P

Nu ska jag åka till stan och träna.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0