Så irriterande..

Jag hade precis vaknat, och så ringer hemtelefonen.. jag rusar upp och svarar. Jäveln lägger på direkt. Va fan, ska man ringa så tidigt på morgonen kan man iaf be om ursäkt när man ringt fel! Visst, jag var ju vaken så det var inte det... men jag kunde lika gärna ha sovit.

Nu väntar jag bara på att Unbreakable dimper ner i min postlåda, any day now.... yay!! Can't wait=)

Idag blir det träning, sen ska jag och Benny ut och äta ikväll, skrev jag det igår kanske?
Åh, han är så mysig =)

Och igår fick jag värsta chockbeskedet.... roligt såklart, men jag blev väldigt förvånad. Min syster, som träffade en kille för bara nån vecka sen, har förlovat sig! Jisses, kors i taket, och herregud! Med tanke på allt hon sagt, om barn och allt det där så trodde jag aldrig att hon skulle göra nåt sånt före mig, trots att hon är 3 år äldre. Men det är bra att hon gör det, så sätter hon mindre press på mig...(från mammas håll). Nu är det Pia som förväntas kläcka ur sig en unge först... *puh* Hehe!

Anyway.. ha en bra dag!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0