Saknad...


Det var länge sen jag kände en sån här saknad efter nån sist. Jag saknar dig Benny, och det var ju inte ens speciellt länge sen vi sågs.

Å ena sidan är saknad bland det värsta som finns att känna, att vara borta från den man älskar. Men å andra sidan, saknad betyder också att man älskar den man är ifrån... Ganska fantastiskt!
Jag älskar att sakna Benny=) Men inte lika mkt som jag älskar att vara med honom... såklart =)

Längtar tills nästa gång jag får vara med dig igen. Du är det finaste jag vet!

Så.. ett första försök till mitt "löfte" i förra bloggen om att blogga oftare för att undvika roman-liknande längder på bloggarna=)

Bye!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Bra!!! Det tar sig...

2007-10-21 @ 22:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0