Seg dag.

Idag har jag typ inte gjort nåt. Bara räknat timmarna tills det blir imorn då jag får Backstreet Boys nya skiva med posten, wiiee!!!
Huvudvärk har jag haft mest hela dagen oxå, kopiöst irriterande. Men man får väl skylla sig själv när man sitter framför datorn och tv'n hela tiden.=P

Nu har jag bestämt mig för vinterskorna iaf, det blev de från Kåge skor. Pga en liten rabatt som jag inte hann riktigt uppfatta så blev dom plötsligt 20% billigare. Jag iddes inte fråga när skillnaden i priset var åt "rätt" håll=) Så ett par hyfsat billiga skor blev då ännu billigare. En fattig arbetslös klagar inte.

Nu är det bestämt med Pite-resan oxå. Jag åker dit över dagen på fredag bara. Torsdag kväll passade inte för Zophie och Hanna och lördag dag passade inte för mig och Madde. Tur jag har snälla föräldrar som låter mig låna volvon, annars hade dagen behövt bli ännu kortare, tack vare att vi då skulle ha åkt hem med bussen 19.55.
Det ska bli skoj, jag hoppas att bowlingen går bättre än den brukar annars kommer mitt dåliga humör förstöra allas dag... hehe, okej, så illa kanske det inte är. Men nästan.

Och nu är jag så arg på mig själv för att jag glömde spela in Closer som är på tv3 nu. Shit oxå!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0