Skvaller=)


Det pågår skvaller omkring mig märker jag.. hehe, men det är roligt. Vi hånglade inte alls=P Jag ska fråga Benny så fort han kommer ur duschen.. Jag är ju i Burvik nu, ska käka middag och sen blir det säkert lite filmmys. Den här gången ska jag även sova över, så skönt=)) Snällt av pappa att låta mig ta volvon=)

Som svar på kommentarerna..Lika bra att ta det här antar jag, ni tittar väl in igen =)

Anna: Jaa, det är mest till min farmor, som alltid haft mangel, och sen mamma tagit över tvättandet så har hon väl velat att det ska va som samma för farmor typ.. antar jag. Och sen har hon kommit på idén att då kan man ju stryka hemmets sängkläder samtidigt... fasen oxå, det ska jag INTE göra i mitt eget hem. Dubbelsängslakan är inte att leka med=P

Sara: Det låter jättebra! Vi får höras av=) Hehe, joo nog kan man säkert få problem av det oxå... Men det är det värt! hihi ;)

Kicki: Sluta skvallra haha! Och inte förvränga historier sådär.. när det var så oskyldigt ;)

Nåväl...nu står han här. Vi hånglade inte alls, så det så!=D

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0