Som en zombie..

Japp, det blev jag efter krattandet idag.. helt jäkla slut i hela kroppen. Jag ville inte röra mig typ. Jag gick in i en stol för att jag helt enkelt inte hade kraft att ta ett steg åt sidan..=P Men självklart är jag ju pigg nu, som vanligt. Så förbannat typisk. Jag får lägga mig och läsa de sista sidorna i boken jag läser just nu, och kanske börja på nästa oxå.

Jag tog inga bilder från krattandet, det var bara deprimerande. Det blåste så mkt så mina högar med löv ser inte ut som högar längre. Trist. Jag orkade inte mer efter två timmar, då min rygg klagade rejält, samt vänster fot... en blåsa har oxå infunnit sig på höger hand.

Det var inte så lite deprimerande när jag kom på kl halv fyra att jag inte hade varit på affärn..fick släpa mig iväg, shit så drygt =P Efter denna överjobbiga dag belönade mig med chips i tv-soffan, mums!
Som ni kanske kan räkna ut så blev det alltså ingen gympa för Tina. Jag insåg att det hade inte alls funkat. Det är ju ändå inte värt att fara dit och sen orkar man inte med hälften, då stannar jag mkt hellre hemma och känner mig lat. Det får bli nästa vecka istället, då ska jag planera styrketräningen efter det oxå så inte all träning kommer dagarna efter varann.

Imorn blir det chips-test i Burvik...hehe, hoppas han klarar det ;) Längtar iaf, ska bli mys!
Om jag hittar rätt..  Man skulle haft sån där GPS (visst heter det så?), men ska väl förhoppningsvis gå bra utan oxå.

Nåväl, nå mkt mer har inte hänt hos mig idag. Nu ska jag isäng och vila min gamla, slitna rygg..=)

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0