Svårt att sova..

Inatt låg jag vaken till halv tre.. vad tusan? Jag vill ju somna nån gång, så jag inte behöver vakna halv elva varje morgon.. Jag låg och tänkte på ungefär allt som går att grubbla på, argh!

Idag blir det gymmet och en sväng på stan med Zophie. Jag ska se om jag hittar några skor, sen ska jag försöka hitta nån jacka som jag gillar oxå.. vet inte riktigt vad jag är ute efter. Jag hoppas att en jacka bara hoppar ut framför mig och säger "köp mig!" så slipper jag fundera... gärna en billig en då ;) Samma sak med skorna oxå iofs, usch....

Verkar bli Norge över jul i alla fall.. får se om jag stannar lika länge som mamma och pappa. Borde ju egentligen passa på när man träffar dom där nere så sällan, så det blir nog hela veckan för mig med. Men jag kommer hem innan nyårs, vad blir det då för nåt? Snart dags att börja fundera på det... bara två månader kvar nu juh =P

Nåja, inte mer att skriva nu tror jag..

Bye!


Kommentarer
Postat av: Sara

Åker nog till Kåge imorgon eftermiddag vid 14:30 eller nått, men jag hör av mig så kan vi ut och motionera! :o) kram!

2007-10-23 @ 11:33:30
URL: http://kaipiyonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0