Tjejsnack på MAX.

Jag sov dåligt inatt, hade jättesvårt att somna för att jag inte kunde släppa tankarna på en viss person ;) Så jag var inte pigg när jag vaknade imorse, men som tur var fick jag ju sova till halv tio iaf=P Åkte iväg och tränade en sväng, inte så jobbigt idag, skönt det!

Sen träffade jag Malin, vi tog en kort sväng på stan, och jag köpte ett linne på Bikbok, ovanligt =P Efter det begav vi oss till MAX... så grymt gott! =) Vi satt där i nästan 3 timmar och babblade, jättetrevligt... Det är inte ofta jag träffar henne så det finns mkt att prata om när man då träffas. Mkt skvaller=))

Jag tror jag ser i syne oxå. Jag såg en kille på stan som påminde om han, men jag visste ju att det inte kunde va han...synd. Jag får snällt vänta till torsdag=)

För övrigt känns det skönt med lite "semester" från dig och ditt tjafs, för det är  verkligen det som det känns att det varit mest av på senaste.. ids inte bry mig. Vi hörs väl när vi hörs. Typ. Orka. Ska det låta sådär kan du lika gärna hålla dig borta..

Vad ska man göra nu resten av kvällen då... Jag känner nästan för att gå och sova, men det vore dumt. Nu kommer jag istället sitta uppe för länge (eftersom jag kommer bli pigg vid kl 21 igen), och så sover jag dåligt nästa natt igen, och så är vi här igen...

Jaja, bla bla.. inte mycket intressant här inte.

Bye!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Oj vad du tänar och håller igång nuförtiden...

2007-10-09 @ 20:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0