Torsdag till måndag.

Blev utan internet i torsdag, och varit det tills idag, därav ingen uppdatering av blogg. Sorry for the inconvenience=)

Tänkte dra en lite kort sammanfattning om de dagarna ni missat fram tills idag!

Torsdag bestod av städning och sen fix inför kvällen i Burvik... en kväll som blev toppen!! =)
Jag körde ju rätt... trodde inte jag skulle va så duktig. Men blev ändå osäker i en korsning...fast tänkte rätt=)
Vi åt pasta sen mös vi ner i soffan och hade det ypperligt trevligt. Phoenix (Bennys hund) ville va med på ett hörn, men det fick han inte hahaha=P Det där lät för övrigt mer sjukt än det var tänkt, men men..
Anyway, I'm gonna spare you the details, men det var grymt trevligt iaf. Synd bara att jag var tvungen att åka hem. Gick bra att köra hem oxå, synd det är så långt bara...hmm =(

Fredag tränade jag, och det gick rätt hyfsat! Gick på stan med Madde en sväng oxå... hämtade farmor och sen dåsade jag på här hemma, finns inte såå mkt att göra när man inte har internet. På kvällen fick jag besök av Benny=) Vi såg Charlie and the chocolate factory... sen åkte han hem, alldeles för tidigt, Eftersom han skulle upp å jaga, tidigt.

Lördag, oj då hände grejer. Jag åkte till stan vid halv tolv, för att köpa en grej till internet.. visade sig att det var mer som var trasigt, bajs! Sen strök jag en jäkla massa sängkläder och krattade alldeles för mkt löv. Ca kl 17 gick jag in igen för att börja laga mat... hehe. Min lördag rockade verkligen=P Middagen blev dock underbart god=) Fläskfilé, potatisgratäng, bearnaisesås, champinjoner och sallad! MUMS!!
Åkte till Sara efter maten, synd var att Kicki fått halsfluss och inte var i skick att komma förbi. Agnes bara växer så det knakar, men såå söt är hon! =)
Sen tittade Benny ju förbi även där en stund. Yay! Vi satt inte alls bara och hånglade..=P Vi pussades=) Fick även den dåliga nyheten att han nog ska jaga nästa helg oxå... =( Trist!

Söndag blev en långsam dag.. bara var hemma och såg tv typ. Hade ont i nacken, antagligen efter krattandet.
Såg en bra film på kvällen däremot, Collateral. Riktigt bra film med Jamie Foxx och Tom Cruise. Spenderade oxå en lång stund i tel med Benny där vi drömde oss bort på semester till Gran Canaria! Vore inte dumt=)

Måndag då.. idag vaknade jag sent som vanligt, halv elva nån gång. Velade över om jag skulle träna idag eller imorn, men bestämde mig sen för att göra bort det.  Det var skönt, gick bra även den här gången. Trodde att jag kanske skulle ha problem eftersom jag hade ont i nacken, men det gick som smort! Efter det vet jag inte riktigt, tiden rann iväg, tills mamma och pappa ringde, då blev det att ställa sig vid spisen. Jag är en riktig liten husa!

Efter middagen fixade vi internet och sen ringde Benny=) Joo, ni lär få höra mer om honom ;)

Nu ska jag slappa en stund till, sen blir det sängen och läsa lite.

Bye!




Kommentarer
Postat av: anna

stryka sängkläder??

2007-10-15 @ 22:34:48
URL: http://mittmunchen.blogspot.com
Postat av: Sara

Man kan få ont i nacken av allt hångel också! :P Nä, skämt åsido så tycker jag vi ska ta en prommis nån dag - har prövat gå flera gånger nu och har inte alls fått samma onda ben igen. Visst känner jag av det men gå kan jag i alla fall! :) Jag hör av mig när jag ska till Kåge, eller så kan du höra av dig när du är i stan nån dag... :) *kram*

2007-10-16 @ 11:55:30
URL: http://kaipiyonet.blogg.se
Postat av: Kicki

Jag hörde att ni hånglade faktiskt:-)))
Men nu är jag ju nästintill frisk från min halsfluss. Åker tillbax på torsdagskväll...

2007-10-16 @ 14:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0