Trevlig dag=)

En torsdag som inte var som andra.. jag brukar vanligtvis städa huset denna dag. Och ibland även träna.. Men idag fanns det inte plats för det, för jag var bjuden på fika hos Sara! Kicki var oxå där, och såklart lilla Agnes=)
Det var mkt trevligt. Vi skvallrade och skrattade och tittade på söta Agnes..

Sen blev jag hemskjutsad, tog en sväng på ICA. Sen ringde pappa. Dags för matlagning. När vi sen ätit klart ringer hemtelefonen... Det var kassörskan på ICA som så snällt ville påpeka att jag glömt min börs där. Oj! Jag som hade rätt mkt kontanter i den för en gångs skull.. jag höll tummarna för att allt skulle vara kvar, och nu sen jag hämtat den så ser jag att så är fallet....*puh* Skönt!

Det börjar vara rätt kyligt ute på kvällarna nu, iaf om man inte är riktigt klädd för det.. kände det idag. Tyckte det var rätt stor skillnad från igår då jag var på promenad, men kan vara bara inbillning. Jag tycker iaf inte om kyla. Det är trist! Jag vill utomlands...

I övrigt så susar samma tankar omkring i huvudet, söta söta söta=) Jag sa det till nån igår på MSN att jag typ inte slutat le på över två veckor nu! Så härligt!=) 

Eftersom jag idag bara haft det slappt, så återstår alltså städning och träning till imorn, plus det där besöket at the hell hole (also known as AF).. Hoppas det går smidigt..=P Jämfört med det känns träningen rolig..hehe

Sen, då blir det Benny för hela slanten, oh yes! Jag skriver kanske en rad eller två imorn, om jag hinner, känns som mitt schema kan bli lite tight. Måste prata ihop mig med pappa om det där med billånandet oxå.. så att tider och sånt klaffar. Han ville iaf vara snäll låta mig ta volvon igen... =)

Bye!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag är lite intresserad av att veta vad Bennys hund heter.

2007-10-19 @ 14:34:48
Postat av: Kicki

Det var nästan kliniskt rent...sängen var dock obäddad. Jo, jag vet jag har läst hundens namn men jag blev osäker för jag tyckte du använde ett annat namn på hunden förut....

2007-10-19 @ 18:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0