Underbar helg!!

Sist jag skrev var i torsdags, efter det så kommer fredag.... fredagen från helvetet. Fy fan. Vaknade rätt sent ändå, så jäkla trött. Och detta var verkligen fel dag att vara trött på, med tanke på mitt späckade schema.. Jag kom inte igång med städningen förrän kl 11, och hann bara dammsuga innan jag skulle slänga mig iväg till stan för att hinna med ett styrketräningspass innan mötet på AF kl 14. Det mötet höll på ungefär en halvtimma längre än jag hade tid för... Jag var inte hemma förrän halv fyra, om inte klockan var till och med ännu mer.
Jag hade då en lite dryg timma att skura toaletterna, duscha och fixa mig och packa ihop grejjer innan jag skulle till Benny. Shit! Snackade tvärt med Stenberg på MSN, ahh..hade ju inte tid att fastna där. Hursomhelst så hann jag ALLT i tid (förutom att jag hade tänkt handla grejjer på affärn till middagen, men det fick bli att ta grejer hemifrån, annars hade planen spruckit totalt!), jag var till o med 10 minuter före mitt schema! *stolt*

Kom till Benny, han var inte riktigt redo för mig då.. var ute och fixade lite saker. Det passade mig utmärkt, då fick min puls tid att sakta ner=) Sen började vi det stora projektet med middag.. OJ så gott.. Jag visade prov på min glupskhet och åt (enligt Benny) mer än honom. Ja, vad ska jag säga? Jag är inte en sån tjej som petar runt i maten för att killen ska tycka "bättre" om en.. Blir man serverad kött (älgkött till och med den här gången!), pommes, bea-sås, champinjoner och sallad - då ÄTER jag!

Sen tog Benny en sväng på cykeln med vovven och jag såg lite tv.. en romantisk komedi med Julia Roberts. Efter ett tag hör jag nåt utanför huset, antar att det är Benny som kommer tillbaka. Men ingen Benny kommer in. Ett par ögonblick senare har jag "glömt" det och så hör jag "bang!" på fönstret bakom mitt huvud... där står Benny som bara vill retas och skrämma upp skvätträdda jag genom att drämma in händerna i fönstret. I was not amused by that joke=P

Sen mös vi framför tv'n och hade det bara underbart resten av kvällen=)

Lördagen blev segstartad.. efter att ha varit vaken mellan 5-7 på morgonen för att Phoenix börjat gnälla och ville ut. Sen dröjde det innan man somnade om, av nån anledning. Vaknade igen halv tolv, och låg kvar och pratade... sååå mysigt! Klev inte upp förrän nån timma senare, blev lite "frukost" och filmen som vi inte sett klart kvällen före. Sen ringde mamma och undrade om middag. Vi åkte till Kåge vid 19 och blev bjudna på tacos.
Pappa fick prata traktorer, så han var nog nöjd=) Efter lite (eller lite väl mkt) tjafs med dvd-spelare och sånt så såg vi Man of fire med Denzel Washington, grymt bra film!! Och mysigt sällskap på det.... hih=) Kl var halv tolv när filmen var slut och Benny skulle hem. Älgjakt på schemat dagen efter..

Den här söndagen spenderades i soffan där jag tittade på Idol-finalen. Sen hakade jag på mamma och pappa på gubbdagiset (JULA) sen på ICA för att sen hämta farmor och åka på farfars grav där vi gjorde vinter... Sen hem och åt middag och efterrätt. Ingen häftig söndag, men det hände ändå nåt iaf=)

Pratade nyss på Benny på telefon, jakt nästa helg. De där jäkla älgarna vägrar ju dö! Tur att solen går upp så sent, han hinner umgås med mig på kvällarna ändå, när han inte behöver upp så tidigt ;)

Oj, nu blev det en lång en... sorry! Ska försöka skriva oftare så det slipper bli såhär... =P

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0