Uppfriskande promenad!

Trodde jag i alla fall. Jag tog en promenad idag i tron om att jag skulle bli så pigg när jag kom hem igen. Men inte tusan blev det så, jag var nästan tröttare när jag kom tillbaka.. svettigare åtminstone! =) Höll ett ganska bra tempo.. fast det är tråkigt att gå ensam! Tur jag hade musik i öronen iaf=)

Annars då? Tjaa.. dagen har bara susat förbi, vet inte riktigt vad jag gjort.. knappt nåt.

Imorn blir det träning, sen ska jag träffa Malin, gå på stan och sen käka på MAX. Till skillnad från i helgen så ska jag äta maten när den fortf är varm=D

Jo, en sak till... blev något irri på dig idag. Jag fattar inte. Jag trodde jag visste var jag hade dig, men så säger du sådär. Nåväl, hoppas du inser vad du sa och ändrar dig. Vill ju ha dig som vän i alla fall. Du kan ändå inte göra mig riktigt arg, för jag har så många trevliga tankar i huvudet idag=)

Jag har fått agera lite psykolog åt en vän idag, det är bara härligt att jag kan hjälpa, om än bara lite. Hoppas du fixar dig igenom det, och att han förstår! Jag håller tummarna! Som jag sa, jag finns här om du behöver prata! I'm not judging, at all.

Nu ska jag surfa vidare och vänta på att min telefon ska ringa *hihi*

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0