Värsta bomben!!

Yes, igår blev jag påslängd en bomb... hehe, inte bokstavligt talat. Det jag menar är att nån sa nåt som jag blev väldigt chockad och ställd av, för att inte glömma smickrad =) Hihi!! Tokigt!!

Idag har varit vääärsta mysdagen, åh va underbart att få vara i dina armar.. Vilken going!!

Nu är jag såå trött, det märks verkligen att jag bara sovit 4 timmar inatt=P Det blev en mkt bra kväll igår oxå, men vinet slog snabbt åt huvudet. Jag hann överhuvudtaget inte med.. Men det gick ju bra ändå.
Nu blir det nog bara tv resten av kvällen, sen sova....oj, va jag ska sova gott! Drömma sött oxå hoppas jag=)

Det här har utan tvekan varit den BÄSTA helgen på så fruktansvärt länge. Det ska mkt till för att toppa det här! Och jo, jag är fortfarande på väldigt bra humör, om ni inte fått med er det redan...=P

Nåväl, det får räcka för den här gången. Hoppas er helg varit bra oxå.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Det är viktigt att sova Tina...även när man är ditt tillstånd:-)

2007-10-08 @ 11:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0