Wiie!!

Hehe, idag är Tina glad! Jag sov rätt dåligt inatt, men efter en trevlig kväll som igår så kvittar det=D Jag går omkring o bara myser av tanken...då vet ni! *hihi*

Ikväll blir det kanske fest.. Får se när Emelie hör av sig, och vad hon säger. Annars kanske det blir fest på Myntgatan? *hmm* =) Det ständiga problemet med skjuts o sån skit kvarstår eftersom man bor i Kåge, jäkla bajs!
Jag hatar att behöva be mamma eller pappa att skjutsa, men det är ju så praktiskt.. och skönt att komma hem till sin egna säng=) Fast igår saknade jag kramsällskap... det var så mysigt sist=)

För övrigt var det rätt att Anastacia åkte ut ur Idol, iaf om man ser till deras uppträdanden den kvällen.. För mig stod det mellan henne och Amanda, shit va illa hon sjöng! 

Jag måste oxå ge ros till Adam Sandlers nya film, som går på bio nu. Jag skrattade skitmkt.. men ibland var den kanske lite vääl galen... hehe, killar! =P Lite pinsam humor ibland för en dejtfilm, men den funkar! =)

Nu ska jag dammsuga sängen och lite annat... kanske försöka få reda på hur kvällen ska bli oxå=)

Bye!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Varför ska du dammsuga sängen?

2007-10-06 @ 14:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0