Taking the next step..

...han vill göra det med mig! Jag är verkligen hur lycklig som helst nu. B frågade i helgen om jag vill flytta ihop med honom.. OMG! Självklart vill jag det! Det enda negativa är att är så långt från stan, men vad gör man inte för kärleken?! =D Jag är verkligen så himla glad att ta det här steget med honom. Det stärker bara min tro mer om att vi är meant to be ;)

Jaa, annars har det inte hänt så mycket, men det där nyheten känns stor nog att täcka det mesta =)

Och så börjar mitt liv. Med träningen. Kanske imorn. Troligtvis. Jag är nervös. Jag kommer inte kunna röra mig på onsdag=P (om jag nu kommer mig till gymet imorn haha..)

Anyway, antar att det inte är så många som läser här. Men kul att du hittat hit igen Madde, jag ska försöka uppdatera med jämna mellanrum.

Happy happy, det är jag! Wiie!!

Kommentarer
Postat av: nettan

Du är nominerad på min blogg :)

2008-11-02 @ 02:12:43
URL: http://nettewave.blogspot.com
Postat av: nettan

Ps. Är det rätt så är det rätt, är så glad för din skull gumman! Du är värld allt bra här i världen!! =)) pusss och kraaam!

2008-11-02 @ 02:31:25
URL: http://nettewave.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0