Träning.

Nästa vecka ska jag börja om igen... åh huvva. Jag ser fram emot en kropp som mår bättre, men jag kommer fan inte orka =P Men jag måste. Antar jag.. Motivationen tryter verkligen ut ur alla hålor här... haha. *not*

Anyway jag ska.. det bara är så. Synd man ska vara så lat och bekväm, helst vill man bara hem till soffan efter jobbet.

På tal om jobb, så nice att ha en fast inkomst! Jag ska spara pengar, så man kan göra lite roliga saker framöver.. blir kanske till utlandet nästa år, just the two of us... wiie ;) He's my future, jag känner det!

Fy alltså, det här känns läskigt.. jag vet ju inte om DU läser, du som var påträngande.. tänk om.

Jag kanske inte ska skriva mer ändå.

Kommentarer
Postat av: Madde Lu

Välkommen tillbaka och stor kram! Jag rensade bland mina länkar och kom till din blogg - överaskad att du skrivit! Om det känns otryggt med den här bloggen, kanske skapa en ny? Men sluta inte skriva, du gör din blogg bra!!! =)

2008-08-08 @ 20:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0