Alla regnbågens färger..

Jaa, nästan är det så. Jag upptäckte för nån dag sen att jag har gröna (!!!!!!) slingor i håret, oerhört läckert...not. Benny var så smart och konstaterade att det nog är hans vatten.. Eftersom det blir gröna beläggningar i handfatet på toaletten, så antog han att det är det som hänt med mitt hår. Tack vare att det är så ljust så syns det rätt tydligt, tur iaf att det inte är så mkt av håret som blivit grönt =P Men jag måste nog ta och färga/sprayblondera det nästa gång jag duschar.. för det ser rätt lustigt ut!
Röd blev jag, iaf lite rosig om kinderna, efter att jag solade solarium idag... Det behövdes, jag var typ vit som ett lik. Lila kommer jag typ bli på höger långfinger, som jag råkade klämma i häftapparaten som inte ville funka som den skulle idag... När jag skulle slita bort klammern som fastnat så sa det bara PANG och sen blödde det på fingret och blev ömt som tusan..
Svart är jag under ögonen, mörka ringar under ögonen infinner sig.. Jag längtar verkligen till utlandet så man kan få lite färg på kroppen och ansiktet för att se lite piggare ut. Snart är det dags!  

Kommentarer
Postat av: Madde

Å vilket härligt Färg-inlägg! =)

2008-01-21 @ 20:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0