Det nya året är inlett.

Resan hem från Norge kändes låååång, visst är det alltid så? När man har börjat resa hemåt vill man bara vara hemma. Och nu hade jag ju Benny som väntade där hemma vilket gjorde det miljoner gånger sekigare...=( Men till slut så....=D Underbart. Sen bar det av till Kåge, packa snabbt som attans, iväg på Solbacken, systemet för Bennys syster och ICA för oss... shit, det blev ju dyrt det där.. Vi kom oss till Burvik, hungriga och trötta... lagade god mat och slappade..=)
Söndag, dagen före nyårs, städdag? Det hade jag tänkt iaf... men Benny var borta mest hela dagen, så städningen gick ut över kvällen.. jag var inte nöjd, fick det sagt oxå.. hähä.=)

Sen kom nyårs, fy fan säger jag bara. Det började vid frukostbordet, illamående.. men det var bara att bita ihop, vi hade saker att göra... fixade potatisgratängen.. sen la jag mig en stund för att vila.. benny fick fixa på, hämta bord och sånt. Som tur va gick det bra utan mig. Dagen gick och jag gjorde mig klar, det fick gå helt enkelt..=P Folket kom, några kända ansikten och några okända..=) Middagen blev serverad, förrätt och huvudrätt... jag kunde knappt äta för jag mådde så dåligt, men jag tvingade i mig några tuggor..
Sen blev det allmänt umgänge.. trevligt! Lite Guitar Hero blev det oxå... hehe, man är inte bra på det alltså=P

Helt plötsligt var klockan tolv och det var dags för Jan Malmsjös tal, äcklig skumpa och bombastiska fyrverkerier=)
Det var kallt ute, så kallt att jag skakade champagnen ur mitt glas... men Stenbergs avslutande fyrverkerishow var riktigt snygg! Olovs hemgjorda blev väl sådär..=P

Efter det blev det Singstar, pass the mic, det var kul!! Mitt lag vann ju såklart...=)
Och helt plötsligt var kl 3, och min kamp om att vara vaken över midnatt var avklarad, men nu började jag vara trött.. Men vissa andra var sugna på mer Singstar, så vad gör man? Sängen kom man inte till förrän kl 5, lite väl sen, men det var en trevlig kväll i stort. Den här nyårsaftonen kommer jag inte minnas mitt magont, utan istället alla trevliga människor och den trevliga stämningen!

Hade ni en trevlig nyårs då? Skriv kommentarer och berätta!

Efter nyårs har det inte hänt så mkt... de som sov över åkte hem vid 16-tiden. Då slängde jag och Benny oss på soffan och degade... så nice! Onsdag och idag är arbetsdagar för Benny, så jag dolar på med mitt.
Skööönt att få sova så länge.. bara varit uppe två timmar hittills=) Blir nog inte såå mkt produktivt idag, kanske hinner mer imorn.. om jag inte skulle ta å dammsuga....? Jag ska fundera på den. Benny skulle nog bli glad=)

Imorn fyller pappa år, så på lördag blir det middag i Kåge för att fira. Kanske blir en sväng till Ersmark imorn kväll oxå.. så inspektörerna får göra sin undersökning av objektet..=) haha!

Anyway, that's all for now...

Bye!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag blir grymt besviken om ni inte kommer imorrn...vi är så nyfikna på den där Benny the cop.

2008-01-03 @ 19:07:16
URL: http://kickid.blogg.se
Postat av: Sara

God fortsättning! Nyårs blev en lugn tillställning hemmavid med god mat å dryck för vår del. Imorrn jobbar jag, så vi kommer nog inte om det är fredag som är bestämt? Frida lät som att det var antingen fre el. lör? I alla fall, om det är imorgon så kan vi inte...

2008-01-03 @ 19:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0