Drömmar.

Förra veckan hade jag en väldigt konstig dröm. Fast fin på sitt sätt såklart..=)
Jag drömde att Benny kom fram till mig med en liten papperspåse. Typ en snabbmatspåse, lite skrynklig å så. Jag tittade i påsen och tar upp en riktigt fin ring i silver med många stenar, oj vad den glittrade. Jag blev chockad och tittade förvånat på Benny. Sen vaknade jag *suck*

Inatt drömde jag att jag och Pia hade ett av våra ändlösa bråk. Denna gången i köket. Jag bad henne om hjälp med disk och sånt och till svar fick jag "det får mamma göra", varpå jag blir arg och det utlöser det ena utbrottet efter det andra. Jag kastar en tallrik i golvet, Pia tar mitt glas som jag just skulle dricka från, Pia häller juice över mitt huvud.. Ja, som ni märker, vi tycker inte riktigt om varann=P Undrar om drömmen beror på att Pia kommer hem om en månad ungefär, för att vi ska följas till Thailand.. OH no, it just dawned on me, jag ska dela sovrum med henne i nästan tre veckor. Pray for me please!


Uppdatering: Det låter inte som att Pia kommer hem nåt innan vi ska till Thailand...wiie! Men det blir ändå 16 dagar på plats där, då vi ska dela rum....argh. Det kommer nog räcka gott och väl. Jag ska då fan inte sitta vid henne på planet=P

Kommentarer
Postat av: Kicki

Han ska jobba där tills i slutet av februari när hans pappa kommer hem från Chile.
Men jag ska ju åka till han på helgen...det tar ju bara 50 min...

2008-01-14 @ 16:04:45
URL: http://kickid.blogg.se
Postat av: Kicki

Ska ni vara borta i tre veckor?? Jag trodde två...Undrar vad Freud skulle ha sagt:-)

2008-01-14 @ 17:40:12
URL: http://kickid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0