En liten om helgen.

Fredag åkte jag och Benny till Ersmark. Frida och Marcus hade fest och folket ville ju se min Benny. Så efter middagen körde vi hela långa vägen dit... stannade inte så länge eftersom Benny skulle upp å jaga på lördag. Men det var trevligt den lilla stunden som blev..

Benny jagade alltså lördag förmiddag. Jag vaknade en liten stund innan han kom tillbaka.. men sen skulle han iväg igen. Då åt jag frukost, sen så spelade jag Guitar Hero hehe=) ända tills han kom hem igen... Efter en stund åkte vi till Kåge för att äta middag och fira pappa som fyllde år på fredag. GOD MAT... jag blir så glupsk av fläskfilé, potatisgratäng, bea-sås och champinjoner! =D Sen tog vi det bara lugnt på kvällen... sov över i Kåge.

Söndag tog vi en KALL promenad, det var ju -17...huvva! Phoenix började gå på tre ben efter ett tag.. stackarn.
Sen såg vi film och till middag blev det lasagne, på fri hand.. hehe, utan recept. Men det gick ju rätt bra ändå=)
Efter en kakbit åkte Benny hem... och lämnade mig ensam=(

Jag ska till Pite idag, med Madde för att träffa Zophie och Hanna! Skönt att få åka med Zopp hem sen..
Imorn ska jag på vårdcentralen och ta den andra sprutan av Twinrix, därför jag stannade i Kåge. Sen blir det mest troligt tillbaka till Burvik redan imorn... wiie=)

Skönt att det inte är lika kallt idag. Isf hade jag INTE orkat fara till Piteå... det är ju inget kul att gå på stan med typ 5 lager kläder=P

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0