En sväng till Piteå och träning

Jaa, i måndags var jag en sväng till Piteå med las chicas=) Så trevligt! Särskilt Hanna träffar man ju sällan..=( Det blev en lunch på Arbaillo, fortfarande sviiiingott! Sen gjorde vi stan.. jag köpte ett par jeans på 70% rea, och en t-shirt. Sen tog vi en kopp te på Ekbergs, mysigt=) Och en massa tjejsnack..
På kvällen tog jag det bara lugnt.. såg tv å sånt. Gick å la mig rätt tidigt för jag helt slut efter dagen=)
Tisdag tog jag andra Twinrix-sprutan.. sen var det annat på schemat typ hela dagen. Packa, fixa, duscha, äta.. stan, träna, kolla rea, apoteket, buss, BURVIK=) Vi käkade god middag, sen kom Madde och Zopp ut i skogen.. Vi körde lite Guitar Hero och en massa Singstar! Kul kul... men idag har jag ont i halsen.. plus att träningen igår (det första passet på över två månader) innebär att jag har ont i ungefär alla muskler i armarna och axlarna idag oxå... whoooppiiiee! Men det är skönt att känna att man gjort nåt iaf..=)

I helgen låter det som att det kanske blir fest fredag, där jag som vanligt inte känner nån typ.. bara Bennys kompisar, men det kanske blir skoj ändå! =) Synd att det är i Kåge bara, jag vill inte sova där....=P
Lördag kanske jag ska följa mamma på invigningen av Skellefteå Kraft Arena.. men det är inte säkert än. Fram tills dess är det iaf Burvik som gäller, får se vad jag hittar på. Lär väl bli lite städning, för den här Phoenix han hårar nå så kopiöst...

Bye!

Kommentarer
Postat av: Fridah

Ha en fortsatt superbra dag, :)

2008-01-09 @ 12:03:37
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Madde

I onsdags hade jag allvarliga funderingar om att jag nog blivit förkyld... Men vid närmare eftertanke tror jag nog att det var Sing Star som hade satt sina spår! Mycket roligt men dock svårt! Bra att du stod ut med våra "vackra" sångröster Tina! Det var nog tur att Phoenix och Benny var i ett annat rum... =)
Ha det bra!

2008-01-10 @ 13:01:58
Postat av: Kicki

När blir det uppdaterat här egentligen...:-)

2008-01-10 @ 20:28:19
URL: http://kickid.blogg.se
Postat av: Malin Arvidsson

Hej Tina!

Då har jag hittat hit också, såg att kicki också bloggar. Hihi, vilken hysteri det blivit kring bloggande. Vilket ställe är det du brukar träna på? Är det i stan? Skulle behöva en träningspartner nämligen.

Syns snart gissar jag!

2008-01-12 @ 14:59:42
Postat av: Sara

När ska du uppdatera då?? :P

2008-01-12 @ 16:20:04
URL: http://kaipiyonet.blogg.se
Postat av: Kicki

Ja jag håller med Sara...man vet ju inte vad som händer här alltså...

2008-01-12 @ 19:50:03
URL: http://kickid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0