Flytt inom en snar framtid!

Pappa berättade idag att lägenheten som han "paxat" åt mig blir ledig den 1 mars... OMG, det är jättesnart juh..!!
Det blir alltså flytt efter vi kommit hem från Thailand, så nu har jag alltså bara en månad kvar här i huset (eftersom 3 veckor blir spenderade i Thailand)..=) Så grymt bra!!!

Så det blir inflyttsfest nån gång i mitten/slutet av mars... Can't wait! Nu måste jag bara hitta nåt sätt att råd med lägenheten oxå... Ersättningen jag får för praktiken räcker väl knappt till hyran, så det blir väl att gå till socialen...usch! Om jag inte får jobb.....*harkel*

Men äh, det löser sig väl på nåt sätt. Nu vill jag bara vara glad för att jag får flytta.. Då har jag Benny för mig själv oavsett om jag sover hemma hos mig eller hos honom.. Och så har jag tv'n för mig själv hela tiden oxå.. =P

På tal om Benny, jag saknar honom så mkt... Och det var ju bara 2 dagar sen vi sågs. Hoppas han kan komma hit en kväll nu i veckan, jag pallar inte att vänta ända tills fredag!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Cool...Grattis!

2008-01-21 @ 22:17:49
URL: http://kickid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0