Helgen.

Torsdag skrev jag sist, visst var det så? Jag åkte till stan och var på Emelies examensdag, nu är hon sjuksköterska. Grattis, grattis till henne=) Sen fikade vi på Stigs. Efter det åkte jag till Burvik. Jag spelade Guitar Hero tills Benny kom hem.. jag börjar komma mig igenom de lätta låtarna nu =P Vi tog det lugnt hela kvällen och bara mös.. Benny var ledig på fredag så vi tog lite sovmorgon, sen åkte vi in till stan.. Benny skulle på AF.. tredje gången den veckan för mig..tjatigt=P Sen käkade vi på MAX och tog en sväng på stan, och söder. Sen åkte vi till Bennys pappa i Ursviken, och klockan började vara mkt, vi åkte inte från Ursviken förrän efter kl 17. Jag kände stressen, men det gjorde visst inte Benny. Vi skulle på pubkväll halv åtta i Burvik och middag ville man ju hinna med, plus att fixa sig osv.. Benny fick även i uppdrag att fixa dator till lokalen, något som han höll på med till 19.28 då han var hemma igen.. Lagom i tid=P Det blev ingen middag, bara några mackor, sen tog vi det lugnt.. satt i köket och lät Benny stressa av sig, drack nån drink och pratade =) Mysigt! Kl halv tio ringde Bennys mamma och undrade om vi skulle komma nån gång.. tiden går fort när man har trevligt! Vi vandrade iväg till Spoven, där var det inte mkt folk.. Men det var trevligt, det är ett ungt par som flyttat till Burvik som vi pratade med.... hon syr upp klänningarm billigt.... Bra att veta =) Sen blev det lite SingStar oxå.. men det gick inge bra... mitt rekord på Final Countdown kommer vara det det är länge till verkar det som....hmm! Vi gick hem kring kvart i två, och vi somnade som stockar båda två=)

Lördag var vi båda sega.. jag skulle egentligen åka hem till Kåge innan jag skulle till Emelie på fest, men det blev i slutändan inte så.. Jag hade svårt att dra mig från Benny, så jag åkte direkt till Emelie från Burvik. Jag blev sen oxå, pga snön som fallit...MASSOR. Hela vägen in till stan var rätt otäck, moddigt och spårigt.. men jag kom mig fram utan att hamna i diket iaf. Det var tjej- och drinkkväll... supertrevligt!! Vi åt tacos sen drack vi drinkar som vi tagit med oss.. Det blev rätt mkt dricka.. men jag kände mig inte så onykter, fast jag var nog mer än det kändes, tror jag =P
Jag skulle egentligen sova i stan idag, men det var verkligen snällt av Stenberg att köra hem mig, för det är verkligen mkt bättre att vakna upp hemma och inte behöva ta mig hem på dagen efter. Nu står bilen kvar i stan visserligen, men det passade egentligen bara bra eftersom pappa kommer hem från Norrköping idag och behöver få sig hem från stan=)

Så idag har varit en seg dag, väääldigt seg dag.. jag har slumrat i soffan hela dagen, haft huvudvärk och magen är i uppror.. hehe. =) Jag försökte vakna och piggna till så tidigt som det bara gick så jag inte är vaken för sent ikväll eftersom jag börjar praktiken imorn. Men det gick inte så bra.. jag var vaken där vid tio nån gång, sen råkade jag visst somna om till 12. Sen har jag som sagt även slocknat nån minut i soffan oxå... bara skönt=) Nu ska jag strax fixa mig nåt till middag, blir nog nåt enkelt..

Men först ska jag titta klart på Fem myror är fler än fyra elefanter!

Bye!

Kommentarer
Postat av: Sara

Radhus på Kvistgatan. Vi flyttar nog någon gång under April. Längtar!!

2008-01-20 @ 20:15:13
Postat av: Karro

Var ska du börja ha praktik? =)

2008-01-20 @ 20:44:33
URL: http://karroo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0