Nu väntade jag för länge igen...

Jag ska skriva så kort som det bara går=)

I onsdags minns jag typ inte vad jag gjorde, var nog bara i Burvik och chillade ungefär.. Torsdag ungefär detsamma kan jag tänka mig!

Fredag var Benny på begravning i Bureå (hans låtsaspappas mamma dog just före julafton). Och på kvällen var det fest hos Magnus i Kåge, jag kände inte många människor.. men jag hade iaf träffat värdparet en gång tidigare. Vi åt tacos och drack....mkt=) Det var riktigt trevligt, jag hittade folk att prata intressanta saker med, NYC och Backstreet boys, så jag trivdes! Vi åkte hem rätt tidigt, for på MAX och köpte mat som jag ätit upp innan vi kommit till Burvik....godaste nuggetsen hittills!!
Lördag var seg på morgonkvisten.. Jag klev upp vid 12 och såg på alpina världscupen.
Middagen serverades kl 18 i Kåge, sen åkte jag och mamma till Skellefteå Kraft Arena för dess officiella invigning.. musik och allsång och hockeyprat. Vi hade trevligt, riktigt trevligt! Men paret framför oss var ordentligt inställda på att förstöra stämningen genom att blänga på en för att man klappade. Men vi sket i dom, sånt har man inte rätt att göra på ett sånt ställe så dom kunde ta sig nån stans tyckte vi... nåt sånt. Dom gick faktiskt till slut.. hahah! Tji fick dom!
Det var färdigt vid halv tolv, efter det blev det en film och sen sängen....

Söndag var det grötfest på Spoven i Burvik (typ byagård).. jag åt faktiskt gröt, trots att tomtegröt är urk! Skinkmackorna var gooooda! Benny vann massor på lotteriet och vi somnade ikapp till allsången som bestod av "farfarsånger" som "sången om elin" och nån sång om Nidälven som jag för övrigt inte vet var den ligger.. Efter det gick vi hem och jag degade framför tv'n.. Benny framför Linux-datorn. =P

Och jaa, nu är det måndag.. idag sov jag riktigt läääänge! Sen har jag bara sett tv, grämt mig över vad som kanske komma skall. Men snart är det Thailand iaf...wiiie!
Nu ska jag hoppa i duschen så jag känner mig lite fräschare när min underbara karl kommer hem från en lång dag på jobbet=)

Det var veckans genomgång det...=)

Bye!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Visa vid Nidälvens strand är en av min fasters favoritsånger. Jag tycker den är fin.

2008-01-14 @ 17:35:00
URL: http://kickid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0