Snöfall och praktik

Idag har det snöat ännu lite till, det är verkligen supermysigt att köra Gamla Kågevägen nu, träden blir så fina!
Sen blir det ju lite ljusare av att snön får ligga kvar oxå..

Första dagen på praktiken avklarad.. Puh. *bara typ 45 dagar kvar* Det var ungefär lika spännande som jag trodde att det skulle vara. Det ska bli skönt att inte bara sitta med arkiveringen imorn.. låter som jag ska få vara med på det lite mer dagliga handläggningsarbetet, ska bli intressant. Berättar mer imorn om det. Det finns inte så mkt att berätta om vad jag gjort idag.. Hälsat på ALLA på Tingsrätten och Inskrivningsmyndigheten.... hm, många namn man minns nu då...=P Sen har det varit jag, häftappraten, pärmar, pappersbuntar och kartonger...wohoo!

Sen kom man hem och ställde sig vid spisen.. gjorde det enkelt för mig, makaroner och köttbullar... Jag var grymt hungrig så det smakade riktigt bra=)

Nu är jag grymt trött.. blir bara slappa i tv-soffan resten av kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0