Svar på kommentarer.

Madde: Joo, jag hade ju samma problem.. Singstar är brutalt på det sättet. Det är ju svårt att hålla tillbaka oxå när man lixx är inne i det, så då får man betala priset för det efteråt!

Malin: Jag tränar på ReKo inne i stan (typ mittemot Carl-Viktor, på innergården). En träningskompis vore skoj, men just nu vet jag inte hur regelbundet jag kommer kunna träna fraöver.. men vi kan väl se vad som händer! Det dumma är att det inte är öppet varken kvällar (stänger kl 19 tror jag) eller helger, så det är bara dagtid som gäller och det kan ju bli problem när man har andra saker för sig på dagtid..


Kicki och Sara: Jamen jag vet att jag uppdaterar sällan, men faktiskt händer det inte mkt roligt här... =P Jag är iaf duktig och läser era bloggar ofta, måste dock bli bättre på att kommentera!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Men det verkar ju hända en hel del...det blir då långa referat...:-))

2008-01-14 @ 17:37:19
URL: http://kickid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0