Tragiskt väder.

Jag blir så less... Vädret är ju helt sanslöst. I början av veckan var det ju så bra väder, det kom massa snö! Men nu är det flera plusgrader igen så nu regnar det bort, plus att det blir halkigt när det fryser till på natten. Så det är halkbana överallt. Jag hoppas dom har sandat ordentligt så jag inte halkar ihjäl mig på väg till bussen om en halvtimma.

Jag ska som sagt på Emelies examen, det blir nog trevligt, fast jag vet inte hur såna går till... har ju inte haft en sån själv, suck. Det går ju inte att inte känna sig lite dålig när andra har det så lätt att veta vad de vill jobba med. Själv har jag inte den blekaste. Men det kanske kommer. Enligt Benny måste jag ju tjäna bättre än honom... hm, vi får se hur det går med den saken.. Fika på Stigs efter ceremonin iaf, det blir gott! Hoppas Malin jobbar, så kanske man får lite rabatt *s*

Sen ska jag köra till Burvik, hoppas det inte är så halkigt på Burviksvägen. Jag får se till att köra riktigt sakta, så jag håller mig på vägen. Det känns inte alls som att det bara var en dag sen jag såg Benny.. det känns som mkt längre än så. Så det blir verkligen skönt att få rå om honom i några dagar till nu...

Bye! 

Kommentarer
Postat av: Kicki

Kör försiktigt

2008-01-17 @ 10:07:06
URL: http://kickid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0