Uttråkad och nudlar till lunch.

Jag blir tokig. Så fruktansvärt tråkigt. Det är enormt mkt trevligare att vara i Burvik, så man har nån att va med på kvällen.. här är det aldrig nån hemma, eller joo jag då. Och inte tar man sig nån stans heller: Inte för att jag hade orkat det ändå, shit va trött jag är efter dagens praktik.
Det blev lite annat än bara häftapparaten.. Jag fick sitta med min handledare och se vad det är hon sysslar med hela dagarna.. Handläggning av ärenden som kommit till Inskrivningsmyndigheten. Hmm, det var väl inte heller fruktansvärt kul, mkt att lära sig. Men tanken är iaf att jag kommer få sitta och ta hand om enklare ärenden nån gång under praktiken, vi får se hur det går =)

Jag blev hämtad av Benny idag på lunchen, vi åt på Wok & Roll, det var ganska gott faktiskt=) Men det bästa var att få sitta å kika på min sötnos, och prata lite.. Det är så trevligt, jag kan verkligen se mig själv med honom forever and ever.. Jag hoppas jag får min vilja igenom=)

Imorn är det onsdag, och då har halva arbetsveckan gått, då är det snart fredag... HELG=) Blir kanske en bio på fredag kväll, National Treasure. Lördag blir det Lövångersrevyn och middag på Johanna i parken och statt resten av kvällen... vi får till å med skjuts med buss till Burvik, gratis! Vilken lyx=)

Amyway, nu ska jag sluta skriva...blir så långt annars=)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0