Vem är du?

Det är nån som har ringt in till radion och utgett sig för att vara jag... hälsat till Benny och pratat om vad vi gjort tillsammans å grejjer... läskigt som fan! Det måste ju typ va nån som läst min blogg, för jag vet inte nån som jag känner som skulle göra så.. Bla hade personen nämnt nåt om att vi hade käkat lunch på Wok and Roll i veckan, och att jag saknade Benny osv.. Och det har jag ju skrivit om i min blogg så..

Det här känns inte bra. Jag tror jag måste sluta skriva blogg, för nån som inte har mkt till liv gör det hela obehagligt för mig=(

Trevlig helg folket!

Bye!

Kommentarer
Postat av: Karro

Usch va läskigt!!

2008-01-27 @ 20:42:49
Postat av: Kicki

Shit...va obehagligt.

2008-01-27 @ 20:43:16
URL: http://kickid.blogg.se
Postat av: Kicki

Kan du inte gå in på radions hemsida och kolla om de har gamla program...kanske finns det kvar...

2008-01-27 @ 20:58:20
URL: http://kickid.blogg.se
Postat av: Frida B

VA FAN!!!!!!!!!!! Vad creepy alltså!!!!!!!!!!!

2008-01-27 @ 21:33:23
Postat av: Emma

Men fy så obehagligt!!! Usch... Hoppas att det bara är nån kompis som har skojjat!!

2008-01-29 @ 22:47:06
Postat av: Sara

Jag har mina aningar om vem det kan vara... Tycker du ska starta en ny blogg med lösen, så slipper du få obehagliga överraskningar.

2008-02-09 @ 16:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0